سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تدریس ادبیات حرف آخر توسط استاد محسن منتظری انجام میشود. تدریس عربی حرف آخر توسط استاد محمد واعظی مدرس پر مخاطب عربی کشور انجام میشود. افرادی مانند علی عباس زاده با درصد 93 در درس شیمی ، آرمان رنجبر و سجاد علیزاده با 92 درصد در شیمی، محمد صادقی با 90 درصد در شیمی از افرادی بودند که با تدریس شیمی حرف آخر و استاد شیروانی درخشیدند و توانستند بهترین نتایج ممکن را کسب کنند. در کنکور امسال نیز افرادی مانند سجاد علیزاده با درصد زیست 90، هانا یاری با درصد زیست 95 و خواهر ایشان خانم روژین یاری با درصد 88، محمد صادقی و امیر جهاندیده با درصد زیست 86، علی عباس زاده با 88 درصد در زیست شناسی و … با استفاده از نمونه تدریس های زبان انگلیسی استاد محمودی افرادی مانند سجاد علیزاده با درصد زبان کنکور 89 درصد، علی عباس زاده 91 درصد، آرمان رنجبر 93 درصد و … فیزیک سومین درس تخصصی کنکور که صد زدن شاید برای افراد زیادی آرزو باشد و بهتر است بدانید در سال 98 هم از هر 100 نفر فقط 4 نفر میتوانستند فیزیک کنکور را 100 بزنند در حالی که با تدریس فیزیک حرف آخر 5 نفر از داوطلبان موسسه توانستند درس فیزیک را 100 بزنند ازجمله این افراد میتوان به غلی عباس زاده و سجاد نوری اشاره کرد و در مورد درصد های بالای 90 در درس فیزیک هم میتوان به سجاد علیزاده و تورج جعفری با درصد 95 در فیزیک و سایر رتبه برتر های موسسه حرف آخر اشاره کرد.

نمونه تدریس دین و زندگی حرف آخر کمک به سزایی به شما خواهد کرد و جالب است بدانید در سال 98 تعداد 15 نفر از داوطلبان موسسه حرف آخر توانستند دینی کنکور را با استاد یوسفیان پور و نمونه تدریس دینی حرف اخر 100 بزنند. شعار آموزش در ریاضی حرف آخر که توسط استاد منتظری بیان میگردد این است که ” برای یادگیری ریاضی با تدریس ریاضی حرف آخر تنها کافیست 4 عمل اصلی ریاضی را بلد باشید. داوطلبی که برای اولین باری نمونه تدریس دینی استاد یوسفیان پور را مشاهده کند قطعا تفاوت آموزش تصویری و استفاده از الگو سازی را در این پکیج با سایر منابع آموزشی میتواند درک کند. جالب است بدانید که با تدریس زیست حرف اخر داوطلب فقط با یک بار مشاهده مانند آن است که 4 بار زیست را خوانده باشد که به این سبک از آموزش زیست چهار لایه میگویند. اما درس زیست که حیاتی ترین درس در رشته تجربی محسوب میشود و دارای ضریب 12 است.

” اما برای اثبات این موضوع بهتر است نمونه تدریس ریاضی استاد منتظری که در قسمت زیر در اختیار شما قرار داده میشود را مشاهده کنید. اما صبر کنید!!! اگر شما هم این مشکل را دارید حتما نمونه تدریس دینی حرف آخر را در بخش های زیر مشاهده کنید. برای خرید از حرف آخر از سه طریق آنلاین، حضوری و تلفنی رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور میتوانید اقدام کنید. برای خرید محصولات حرف آخر از سه روش میتوانید اقدام کنید که این موضوع را به صورت تصویری هم در صفحه نحوه خرید دی وی دی های حرف اخر آموزش داده ایم. صفر تا صد ادبیات حرف آخر در 44 ساعت تدریس شده است و در قسمت های زیر میتوانید بخش هایی از نمونه تدریس ادبیات حرف آخر را به رایگان مشاهده کنید. با تدریس دین و زندگی استاد یوسفیان پور فقط در 48 ساعت آموزش و حل تست بر روی صفر تا صد دینی کنکور مسلط خواهید شد. صفر تا صد این پکیج در قالب 42 ساعت آموزش و حل تست در اختیار داوطلب بودجه بندی دین و زندگی کنکور قرار داده میشود. جالب ترین قسمت در تدریس فیزیک حرف آخر آموزش شهودی و مفهومی آن است و در نمونه تدریس فیزیک حرف آخر که در ادامه هم مشاهده خواهید کرد به این ماجرا پی خواهید موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور رتبه لازم برای فیزیوتراپی برد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی