سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به تصویر زیر توجه کنید. تصویر بالا هم یک دید کلی از بودجه بندی عربی کنکور به شما میدهد که به صورت یکجا تمامی مباحث عربی کنکور و سوالات این درس را دربر گرفته است در آینده ای نه چندان دور هم در همین سایت برای شما مقاله ای تخصصی درباره مهمترین مباحث عربی کنکور خواهم گذاشت که به شدت به شما کمک میکند تا درصد خوبی در عربی کنکور کسب کنید و به خصوص برای افرادی مفید است که زمان کمی تا کنکور وقت دارند و به راحتی میتوانند به حدود 50 الی 60 درصد از سوالات عربی کنکور پاسخ دهند. در صورت سؤال از شما میخواهد که صحیح ترین گزینه را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که ممکن است تمامی گزینه ها صحیح باشند ولی یکی از گزینه ها از بقیه صحیح تر ترجمه شده است. سؤالات مربوط به تحلیل الصرفی؛ سه کلمه از متن انتخاب میشود و در مورد ساختار و نقش آن ها از شما سؤال پرسیده میشود. این خدمات در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می شود و برای بهره مند شدن از آن کافی است همین الان فرم زیر را پر کنید تا دپارتمان مشاوره مجرب ما با شما تماس بگیرند.

4 گزینه با که هر کدام یک جمله و جلوی آن ها ترجمه جمله نوشته شده است. من شایان مامندی مشاور ارشد تحصیلی یک بار دیگه تو سایت حرف آخر در مورد بودجه بندی عربی کنکور حرف در خدمتتون هستم و امروز قراره عربی رو له میکنیم، تک تک سؤالات عربی کنکور رو بررسی میکنیم به سبکی که تا الان ندید.حتما از خودتون می پرسید که ترجمه عربی چندتا سوال داره؟ شکل زیر هم آخرین صفحه از بودجه بندی عربی کنکور است. خب در عربی یک سری تغیرات ایجاد شد مثلا مبحث معتل حذف شد و یک سری مطالب هم اضافه شد. شاید برای شما هم سؤال باشد که عربی نظام جدید و قدیم در بودجه بندی سؤالات تفاوت دارند یا نه؟ 8 سؤال هم از این مبحث طرح میشود که سخت و آسان با هم دیگر ترکیب میشود. قسمت قلق دار از مبحث ترجمه ؛ برای قسمت تعریب علاوه بر تکنیک ها ترجمه باید حدودا قواعد را هم بلد باشید چرا که تعدادی از گزینه ها از لحاظ قواعدی اشتباه دارند. اهمیت بودجه بندی زمانی مشخص میشه که شما مثلا یک ماه تا کنکور دارید و وقت نمی کنید کل عربی رو بخونید.

از سایر مقالاتی که برای شما درباره بودجه بندی سوالات کنکور نیز نوشته ام حتما دیدن کنید و نظرات خود و سوالاتی که دارید حتما از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. درک مطلب نیز خود به سه زیر شاخه تقسیم میشود. در بودجه بندی عربی کنکور ترجمه از سه بخش زیر تشکیل شده است. اما بدانید و آگاه باشید که بودجه بندی سؤالات هیچ تغیری نکرد یعنی هر سه مبحث ترجمه و تعریب ، درک مطلب ، قواعد بین نظام جدید و قدیم تعداد سؤالات جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور یکسانی دارند. همونطور که می دونید تعداد سوالات عربی کنکور 25 تاست اما چیزی که اهمیت داره اینه: هر مبحث از عربی کنکور چند سوال رو به خودش اختصاص بودجه بندی فیزیک کنکور داده. اولین مبحثی که در این قسمت بررسی میکنیم سؤالات ترجمه ی عربی رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور به فارسی است. همانطور که مشاهده میکنید سؤالات 43 تا 50 به مبحث قواعد تعلق دارد که از قواعد مربوط به سال دهم تا دوازدهم موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور طرح میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با پکیج مثلثات حرف آخر استاد منتظری وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی