سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پروژه 6040 حرف آخر را با اسامی دیگری تحت عنوان پروژه 2 ماهه حرف آخر نیز می شناسیم و فلسفه این نام گذاری نیز به دلیل زمان مربوط به آموزش آن است. مطمئنا بارها اسامی پروژه صفر تا صد حرف آخر، برنامه هزار ساعته حرف آخر ، برنامه چهار ماهه حرف آخر را شنیده اید. توصیه میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و اگر تجربه استفاده از هر کدام از پکیج های صفر تا صد حرف آخر یا 6040 را دارید از طریق کامنت در میان بگذارید تا سایر عزیزان نیز از تجربیات شما هم بهره مند شوند. باید بدانید که پروژه 6040 هم یک پروژه جامع است و تمامی مباحث در این پروژه آموزش داده شده است. برنامه ای که به صورت کامل تعین کرده است دانش آموز روزانه چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مباحث را بررسی کند و برای مطالعه هر مبحث چه قدر زمان برای مشاهده و نوشتن جزوه و حل سوالات نیاز چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم دارد. قسمت اول یعنی 60 به زمان آموزش اشاره میکند که دانش آموز در قالب 60 روز می تواند صفر تا صد آموزش دروس خود را به پایان برساند.

در این قسمت دانش آموز در قالب 20 آزمون شبیه ساز کنکور حدود 4900 تست شبیه ساز و بسیار نزدیک به کنکور حل خواهد کرد و با هر آزمون به دلیل وجود تکنولوژی پاسخنما یک دور دروس خود را نیز مرور خواهد جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کرد. در بدترین حالت ممکن دانش آموزی که در ضعیف ترین سطح ممکن به سر ببرد هر ساعت فیلم آموزشی را در دو ساعت به اتمام خواهد رساند. در حالت معمولی هم برای اتمام این پروژه هزار ساعت زمان نیاز است. آخرین تفاوت پکیج 6040 با صفر تا صد حرف اخر هم در حل تست است. برای حل هر آزمون و مرور و تحلیل پاسخنما به دو روز زمان نیاز است و کل این پروژه نیز در 40 روز به پایان خواهد رسید و این هم فلسفه نام گذاری پروژه 40 می باشد. یک باور اشتباه و رایج میان کنکوری ها وجود دارد و احساس میکنند که پروژه 6040 یک پروژه جمع بندی و ناقص است؛ یعنی فقط مباحث مهم آموزش داده شده است که کاملا اشتباه است. نکته اول در مورد تفاوت صفر تا صد حرف آخر با 6040 در زمان آموزش است که پروژه 6040 آموزش فشرده دارد.

در هردو پروژه روش تدریس کاملا مشابه یکدیگر است. یعنی به این صورت نیست که پروژه 6040 یک مبحث را با یک راه حل آموزش داده باشد و پروژه صفر تا صد همان مبحث را با روش دیگر؛ بلکه روش تدریس در هردو پروژه کاملا مشابه یکدیگر است و هر مبحث با یک روش در هردو پروژه آموزش بودجه بندی ادبیات کنکور داده شده است. پروه صفر تا صد حرف آخر متشکل از فیلم های آموزشی برای 8 درس ادبیات، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، زیست و شیمی است. به همین منظور من شایان مامندی کارشناس تحصیلی و مشاور ارشد مجموعه آموزشی حرف آخر امروز تصمیم گرفتم تا تفاوت پروژه صفر تا صد با 6040 حرف آخر را به صورت کامل بررسی کنم و راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب بهترین منبع متناسب با سطح هر داوطلب را در اختیارتان قرار دهم. به طور میانگین صفر تا صد آموزش و حل تست پروژه 6040 در قالب 300 ساعت آموزش و حل تست ارائه شده است البته به صورت حدودی؛ دانش آموز ضعیف و صفر صفر برای اتمام پروژه به 600 ساعت زمان نیاز دارد پس داوطلبی با روزانه میانگین ده ساعت مطالعه کل آموزش را در 60 روز به پایان خواهد رساند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور بگیرید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی