سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پاسخ: از مشاوره نیز بی نیاز خواهید شد زیرا برنامه ای که توسط اساتید برای هر درس تدوین شده است در اختیار شما قرار میگیرد و یک برنامه ساده نیست بلکه کاملا مشخص شده است داوطلب هرروز چه دروسی را باید مطالعه کند، از هر درس چه مباحثی را بخواند و برای خواندن هر مبحث چه قدر زمان بگذارد! همچنین در رابطه با دین و زندگی کنکور 97 که از کل سه رشته ی ریاضی تجربی و انسانی فقط سه نفر تواسنتند در این درس به درصد 100 برسند نیز خاطر نشان کرد که درصد دین و زندگی خود را مدیون استاد یوسفیان پور هستم چرا که کل دین و زندگی را فقط با 14 الگو به مطابقت فیزیک حرف آخر با کنکور ما آموزش میدهند. کسب درصد 83 در درس ریاضی و 85 در درس فیزیک از شاهکار های علیرضا مردانی و کسب درصد 84 در ریاضی و 88 در زیست و درصد 100 در درس فیزیک از شاهکار های علی عباس زاده در کنکور 98 به عنوان رتبه برترهای حرف آخر 98 بود.

از درخشان ترین رتبه های برتر حرف آخر 98 میتوان به سجاد علیزاده اشاره کرد که بعد از سه سال پشت کنکور بودن توانست به رتبه 87 تجربی و 13 زبان دست پیدا کند. سال 98 جزو درخشان ترین سال های فعالیت موسسه حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری به شمار میآید چرا که با آمار درخشانی که در کسب رتبه برتر های کنکور 98 حرف آخر ایفا کرد جایگاه خود را چندین مرتبه در بین موسسات و منابع کنکور تقویت کرد و به برترین تولید کننده محصولات آموزشی لقب یافت. روشی که در حرف آخر استفاده میشود را در هیچ منبع آموزشی دیگری نمیتوان یافت مثلا در هفت الگوی زیست در حدود سه ساعت 7 الگو را یاد خواهید گرفت که با استفاده از آنها دیگر لازم نیست کل صورت سؤال را بخوانید بلکه با خواندن نصف سؤال یا حتی کمتر از نصف سؤال شما به پاسخ صحیح دست پیدا میکنید و میدانید با استفاده از این روش چقدر در زمان شما صرفه جویی میشود.

پاسخ: خیر! قیمت در کل حرف آخر یکسان است و افرادی که با قیمت کمتر به فروش میرسانند کلاهبردار و کپی کار هستند و هیچ ضمانتی وجود ندارد محصولات برای داوطلب ارسال شود و از طرفی فایل های کپی حرف اخر کامل نیستند و داوطلب با خرید آن ها متوجه ناقص بودن مطالب خواهد شد و در انتها ناچار به تهیه محصول به صورت اوجینال میشود. پاسخ: بله موسسه حرف آخر دارای بخش گارانتی است که به صورت کامل منابعی که مشکل دارند بررسی و تعویض میشوند. پاسخ: زیرا نتایجی که با حرف آخر گرفته شده است را کامل مشاهده کردید و از طرفی با حرف آخر دیگر به هیچ منبع دیگری نیاز پیدا نمیکنید زیرا هم آزمون، هم منبع، هم مشاوره و برنامه ریزی و هم جزوه برای داوطلب ارسال میشود که دیگر به هیچ چیزی نیاز پیدا نکند. هر کدام ازشما که این متن و این پاراگراف را میخواند وضعیت خود را با وضعیت مجتبی سعادت پیشه مقایسه کند متوجه میشود که شرایظش کاملا بهتر از آقای سعادت پیشه یا نه آقای دکتر سعادت پیشه میباشد. بهتر است بدانید که آقای جهاندیده موفق به کسب درصد 100 دینی 98 شد.

در این ویدیو آقای متین جمالیان از بهانه هایی که در سال اول مانع موفیقت او شدند صحبت میکند و اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار داوطلبان قرار میدهد. اما استاد محمد واعظی در اولین جلسه ی عربی گفتند ” ببین قرار نیست شما عربی حرف زدن رو یاد بگیرید فقط قراره یاد بگیرید چجوری تست عربی رو بزنید” که واقعا هم همین گونه بود. من در دبیرستان در درس عربی واقعا ضعیف بودم و در هُوَ و هُما میماندم ، و واقعا باور نکردنی بود که در 23 ساعت بتوانم کل عربی را با استاد واعظی یاد بگیرم. در درس ریاضی هم فقط آمار بلد بودم و بالاترین درصد ریاضی من 17 جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور درصد بود. بخاطر تغیر شرایط زندگی دوباره سال 96 هم در کنکور ثبت بودجه بندی زبان انگلیسی کنکور رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور نام کردم. من یک لغت هم برای عربی بلد نیستم و فقط با روش های استاد واعظی در کنکور به درصد 96 عربی دست پیدا کردم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی