سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شعار شهودی سازی در حرف آخر فقط یک حرف نیست و واقعا عملی هم میشود و تمامی مطالب به صورت شهودی بدون فرمول به شما آموزش داده میشود . امروز با معرفی رتبه برترهای کنکور 98 حرف آخر در خدمت شما هستیم و در ادامه به معرفی رتبه های برتر حرف اخر در کنکور سال های گذشته نیز خواهیم پرداخت. از اولین رتبه برترهای حرف اخر در سال 97 . بهزاد خادمی ساکن شهر تکاب در آذربایجان غربی، در سال 93 اولین کنکور خود را در رشته ی تجربی شرکت کرد اما به نتیجه ی ایده آل خود نرسید و از کنکور فاصله گرفت رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور . مجددا در تاستان جرقه ی شرکت در کنکور به سرم زد و ثبت نام کردم. آقای علیزاده دینی را 100 و زبان را در هردو رشته 90 درصد زد. همان دی وی دی ها را تهیه کردم و در کنکور 97 به درصد 100 در عربی دست پیدا کردم. اما امسال و بعد از استفاده از دی وی دی ادبیات حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری به درصد 80 در ادبیات دست پیدا تاثیر زیست در کنکور کردند. واقعا اساتید زیست حرف آخر حرف و عملشان یکی میباشد، با استفاده از الگوهایی که آموزش دادن واقعا توانستم در جلسه ی آزمون کنترل خوبی روی خودم و هم روی زمان مدیریت داشته باشم…

ادبیات : 80 درصد ، عربی : 90 درصد ، دین و زندگی 79 درصد ، زبان 73 درصد ، ریاضی : 72 درصد ، زیست 80 درصد ، فیزیک 78 درصد و موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور شیمی 69 فیزیک دهم حرف آخر درصد. با خود فکر میکند و ریاضی استاد منتظری را تهیه میکند و وقتی نتیجه را میبیند سایر دی وی دی های حرف آخر را نیز تهیه مینماید و در کنکور 97 به رتبه ی 366 دست پیدا میکند. آقای رضا عطار پور رتبه 34 رشته ریاضی که رازهایی در رابطه با اینکه چگونه توانست در 15 دقیقه عربی را 85 درصد بزند و در درس عربی 5 دقیقه برای خود زمان بخرد و همچنین در 7 دقیقه دینی را 90 بزند و 10 دقیقه هم در این درس برای خود زمان پس انداز کند صحبت میکند. یک لحظه به هدفتون فکر کنید و ه اینکه میخوایددر آینده به کجا برسید. محمدرضا خوشرو در برنامه ی شبکه ی یک سیما حرف آخر اشاره کرد ” اگر از راه اصولی برای کنکور اقدام کنید رتبه برتر شدن کار آسانی است اما اگر از راه غیر اصولی پیش بروید یکی از سخت ترین کارها میباشد”.

در ادامه مصاحبه با رتبه برتر های حرف آخر را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر توضیحات فیلم مصاحبه با رتبه های برتر حرف اخر که در تلویزیون و در برنامه موسسه حرف اخر ضبط شده است را نیز میتوانید مشاهده کنید. در ویدیو بالا میتوانید مصاحبه با رتبه برتر های حرف آخر را ببینید و از تجربیات آن ها استفاده کنید. الان هم میتوانید بهترین نتیجه را در کنکور کسب کنید و به هدف و رویای خود برسید. میثم فرهمندی اشاره کرد که با استفاده از عربی حرف آخر به درصد 90 عربی رسیده است و اما این پایان کار نیست، وی درصد 90 عربی را فقط در 12 دقیقه کسب کرده است و 8 دقیقه برای سایر دروس ذخیره سازی نموده. طبق مصاحبه ای که با مهراد زارع برگزار شد متوجه شدیم که در 30 دقیقه به تمامی سؤالات ریاضی پاسخ داده استو فقط در دو سؤال دچار اشتباه شده است که مربوط به هندسه بوده .” در اولین سؤال هندسه بزرگترین وتر دایره خواسته شده بود که همان قطر بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی