سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

من همیشه از عربی متنفر بودم و نمیتوانستم آنرا خوب یاد بگیرم و در کنکور انتظار درصد زیر 40 را داشتم. عربی استاد واعظی را در یک ماه تمام کردم و بعد از یک ماه فقط تمرین کردم و تست زدم تا روز کنکور که یادم نرود و در آخر هم به این نتیجه رسیدم. پروژه ای که شما در 60 روز آموزش کامل دروس را دریافت خواهید کرد و به تسلط خواهید رسید و در 40 روز هم 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور حل خواهید کرد و 20 بار کل دروس را مرور میکنید. هروقت راهی را شروع کردیدومتوجه شدید که هیچ سختی احساس نمیکنید مطمئن باشید که راه شما اشتباه است. علیرضا راعی داوطلب رشته ی ریاضی بوده است ولی بنا بر علت هایی از ریاضی دلزده شد و در مدرسه معلم ها با حرف هایش که تو به هیچ جا نمیرسی و … هر کاری که میخواهید انجام دهید حتما باید سخنی هایی را تحمل کنید و هیچ موفقیتی آسان به دست نمی آید جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور .

حتما نام پروژه 6040 حرف اخر را شنیده اید. پکیج هدیه حرف آخر 20 درصد از پروژه 6040 است که شما فقط با پرداخت هزینه پست و تولید از این پکیج بهره مند خواهید شد و با استفاده از آن قادر خواهید بود به 40 تست قطعی از کنکور پاسخ موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور دهید. رتبه برترهای حرف آخر یا به طور کلی رتبه برترهای کنکور امداد غیبی یا هوش مصنوعی ندارند، افراد معمولی هستند مثل من و شما ولی ا این تفاوت که اهل جنگیدن هستند. فائزه کیانفر داوطلبی که سه سال پشت کنکور بوده ولی برای هدف خود جنگیده است و آخر هم به هدف و نتیجه ی زحماتش و سه سال دوری از همه چیز دست یافت. قرار بود در کلاس های استاد و.اعظی شرکت کنم ولی به دلایلی فرصت نشد و گفتند که ایشان دی وی دی هم در حرف آخر دارند. نکته سنج ، با دقت و بهترین مدرس دین و زندگی که برای اولین بار با روش تدریس ایشان لازم نیست یک کلمه دین و زندگی حفظ شود. آقای تورج جعفری از رتبه برتر 98 حرف آخر سال قبل موفق به کسب رتبه 4200 شده بود اما امسال توانست با منابع فروشگاه حرف آخر به رتبه 187 دست پیدا کند و نکته جالب در مورد ادبیات است.

از دانش آموز هایی فوق العاده و رتبه برتر حرف آخر که واقعا در کنکور شاهکار کرد میتوان به محمدرضا پادویی اشاره کرد که در سه رشته تجربی، زبان و هنر به رتبه های فوق العاده ای دست یافت و توانست رتبه 16 زبان، 18 تجربی و 81 در رشته هنر را کسب کند. توصیه های محمد رضا پادویی را از دست ندهید. سروین سلیمانپور تمامی پکیج های حرف آخر را استفاده کرد و به رتبه 41 کنکومر سراسری دست پیدا کرد. از دید افراد زیادی رسیدن به رتبه تک رقمی شاید در سال اول کنکور غیر ممکن باشد؛ اما در این ویدیو حسامن مراد بیگی رتبه 2 کنکور از موفقیت خود با کمک تدریس اساتید حرف آخر سخن میگوید، فردی که در اولین تجربه خود برای شرکت در کنکور به رتبه 2 منطقه در رشته ریاضی دست پیدا کرد و درصد های فوق العاده ای همچون درصد 88 در ریاضی رشته ریاضی، 76 در فیزیک، 82 در شیمی و 92 در ادبیات دست پیدا کرد.

با خواندن این مقاله با رتبه های برتر حرف اخر آشنا میشوید ، افرادی که واقعا شرایط سختی را گذرانده اند تا به آرزو و رویای خود رسیده اند. سوال: افرادی هستند که همین محصولات را با هزینه کمتر به فروش میرسانند. جمع کردن دروس چهار ساله در یک سال واقعا کار سختی بود تا اینکه با حرف آخر آشنا شدم. ” من خیلی حسرت میخورم که دیر با موسسه آشنا شدم و ای کاش همان سال اول با حرف آخر آشنا میشدم… در کنکور سراسری رسیدن به درصد های بالای 70 واقعا سخت است و فقط یک درصد کل داوطلبان به این درصد ها دست پیدا میکنند اما با حرف آخر همه چیز امکان پذیر نمونه تدریس عربی حرف آخر  است. با وجود اینکه پدر آقای جعفری خود نیز مدرس ادبیات است اما سال قبل به درصد 30 در درس زیست گیاهی چند درصد کنکور است؟ ادبیات رسیدند. در دروس اختصاصی نیز زیست را 90 فیزیک را 95 و شیمی را 90 زد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی