سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دین و زندگی قلب دارند و مانند همه درس ها ، باید آنها را امتحان کنید. اگر ابتدای این مقاله را به خاطر می آورید ، اشاره کردیم که پس از خواندن هر درس در مجله ، نگاهی سریع به تست های اخیر این موضوع بیندازید تا درباره تاریخچه بیشتر بدانید. مگر در مواردی که با تست ها سر و کار داریم ، باید 3 یا 4 روز پس از مطالعه هر مبحث ، این آزمون را انجام دهید. آزمون های سراسری اولویت اصلی ما هستند و پس از آن باید به سراغ آزمون های کتبی ، نزدیک به کنکور سراسری و البته ایده های جدید و خلاق برویم.

 

تعداد آزمون ها کاملاً بی ربط است زیرا هدف ما یادگیری از این آزمون ها است. در هسته این تست ها که پاسخ می دهید ، نکات پنهانی وجود دارد که ممکن است در همان سال شرکت در کنکور ، ناگهان طراحان متوجه شوند.

 

بعضی اوقات می بینیم که داوطلب علی رغم اینکه دین را به خوبی خوانده و مطابق با برنامه ای که نصب کرده است ، بررسی کرده و تعداد کافی تست را برگزار کرده است ، اما در ابتدای جلسه آزمون ، ممکن است آنطور که باید تست ندهد. درست جواب بده تنها کاری که می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که یک هفته قبل از آزمون ، آزمایش آزمایشی کنید. یعنی پاسخگویی به تعداد مشخصی از تست ها در یک زمان خاص بدون نگاه کردن به پاسخ نامه. به عنوان مثال ، 25 آزمون دینی در 18 دقیقه. این به شما بهترین سرعت عمل را می دهد و میزان بی احتیاطی شما نزدیک به صفر است.

 

یا الان یا هرگز.

همچنین مطالعه دین و زندگی خود را تا عید به تعویق نیندازید. برخی از مشاوران با بیان اینکه دین یک موضوع آموخته شده است و به طور کلی در دسترس است ، به داوطلب توصیه می کنند که بعد از عید قربان دین و زندگی را مطالعه کند. این می تواند به شما آسیب زیادی برساند و با خودکشی تفاوتی ندارد. درست است که دین و زندگی به دلیل لحظات بسیار کوچک و به یادماندنی ، درس فرار محسوب می شود ، اما مطالعه آنها بعد از عید قربان ایده خوبی نیست.

 

من به شما توصیه می کنم که از همان ابتدا ، و طبق برنامه درسی که دارید ، مطالعه تمام دروس از جمله دین و زندگی را شروع کنید و همزمان با امتحانات ، این درس را به جلو ببرید و به رسیدن به تسلط 100 درصدی فکر کنید. از شناسنامه به بعد ، همانطور که ساعات بیشتری را به مطالعه عمومی اختصاص می دهید ، می توانید بار دیگر این درس را مرور کرده و دستیابی به درصد بالایی را در این درس برای خود آسان کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۱
  • سوم ابتدایی

آیه های دینی کنکور

دین کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی