سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شما نباید انتظار داشته باشید که مانند یک ربات یاد بگیرید و زندگی خسته کننده یک سال کنکور را تحمل کنید و در نهایت بهترین نتیجه را بگیرید! به شرطی که علاوه بر کلاس برخی از فعالیت های سرگرمی کوچک را نیز در نظر داشته باشید ، ممکن است سال کنکور هیجان انگیز باشد.

 

کنکور برای این نیست که خود را در یک اتاق حبس کنید بلکه باید سر خود را روی کتاب بگذارید ، زیرا اگر برای مدتی این کار را انجام دهید می توانید اطمینان حاصل کنید که کارایی یادگیری شما بسیار کاهش می یابد و در واقع می توانید خود را از چرخه رقابت خارج کنید. من هرگز توصیه نمی کنم که این روش استخراج را انتخاب کنید ، زیرا در پایان فقط احساس شما را احساس می کند: لعنت!

 

بنابراین ، در برنامه هفتگی خود کمی لذت ببرید. البته اشتباه نکنید ، سرگرمی فقط سفر به شمال و دویدن نیست! منظور ما این است که فعالیتهای کوچک تفریحی شما را از فضای یادگیری زیاد دور نمی کند. فعالیت های سرگرمی کوچک ، انرژی مثبت به افراد تزریق می کند!

 

به عنوان مثال ، بعد از اتمام این روش ، می توانید بعد از ظهر پنجشنبه بیرون بروید ، با بهترین دوستان خود یا کسانی که به شما انرژی مثبت می دهند و تفریح ​​و خوشبختی به همراه می آورید و یا حتی بستنی قیفی و برخی جوک ها را بخورید. گفتن! همچنین می توانید با برخی از دوستان خود مانند سالن های سینما ، استخرها ، کافی شاپ ها و ... به مکان های تفریحی بروید.

 

مطمئناً همه اینها باید از قبل برنامه ریزی شود ، در هفته اول چند ساعت به خودتان فکر کنید و به خودتان اجازه دهید در آن زمان از زندگی هر چه بیشتر لذت ببرید و اوقات با کیفیتی را با خود و خانواده عزیزتان سپری کنید.

 

فعالیت هایی انجام دهید که می تواند به جای نصف انرژی ، انرژی یادگیری شما را افزایش دهد. سرگرم کننده نیست که به مرور کانال های Instagram Explorer و Telegram برای بازی در تلفن های همراه بپردازید. ساعتها گشت و گذار در شبکه های اجتماعی چیزی نیست جز خستگی.

 

تأکید می کنم فقط در صورت برنامه ریزی دوره نمی توانید از آن لذت ببرید. با این وجود ، اگر برنامه را بدون اینکه بتوانید از آن لذت ببرید ، در نیمه راه اجرا کنید ، باید کاستی های خود را جبران کنید تا به عواقب عدم کار روی برنامه پی ببرید. این سیستم به اصطلاح پاداش و مجازات است! با تمرین این سیستم می توانید نظم و انضباط خود را پرورش داده و از تنبل ترین کنکور کار دنیا به وفادارترین کنکوری تبدیل شوید.

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • سوم ابتدایی

برنامه ریزی درسی

نظرات (۱)

  • دیجی ادفا | مرجع نیازمندی های دیجیتال
  • سلام سایت دیجی ادفا ( Digiadfa.com ) | مرجع نیازمندی های دیجیتال ، فعالیت خود را آغاز کرد وشما می توانید خدمات و محصولات دیجیتال و مجازی خود را آگهی کنید. همچنین علاوه بر این ، شما می توانید سایت / وبلاگ / فروشگاه اینترنتی و ... خود را نیز در این سایت بصورت رایگان معرفی کنید. 
    ویژگی دیگر سایت ما ، امکان درج آگهی استخدام و کاریابی در زمینه های وبمستری ، ادمینی سایت و شبکه های اجتماعی ، کارشناس سئو ؛ محتوا نویس و ... می باشد.
    پروسه درج آگهی نیز بسیار ساده و آسان بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اگهی خود را ثبت نمایید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی