سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ما در این مورد و اینکه آیا باید این مسئله را بپذیریم یا رد کنیم ، اغراق نکرده ایم. زندگی به قدری خاص است که واقعاً نمی توانم کلمات زیادی را برای توصیف این درس پیدا کنم. زیست شناسی پادشاه بلامنازع دروس داوطلبانه تجربی است. زیست شناسی موضوعی است که 99٪ دانشجویان را به رشته تجربی علاقه مند کرده است. شما باید به درستی با این درس کنار بیایید. شما باید به موقعیت او احترام بگذارید و هر روز وقت خود را به صرف وقت با این درس اختصاص دهید. زندگی می تواند صمیمی ترین دوستی باشد که داشته اید. زیست شناسی تا جایی که فکرش را بکنید کنجکاوی شما را افزایش می دهد. هرگز نباید در مورد علت زیست آن در مورد زیست شناسی صحبت کنید. در عوض ، شما باید به دنبال راهی برای اثبات فرضیه های او باشید. زیست شناسی رمز دسترسی شما به دارو است. شما باید زندگی کنید. با هر خط از کتاب های زیست شناسی ، شما باید تنها باشید و به آنها فکر کنید. زیست شناسی برای عاشق شدن داوطلبان آزمایشی و غیرتجربی نوشته شده است ..

 

با بیو چه کار کنیم؟
در وهله اول باید واقعاً آن را دوست داشته باشید. زیست شناسی درس سختی نیست. زیست شناسی درسی است با تمام نکات ریز و درشت. مطمئناً روش مطالعه زیست شناسی با هر درس دیگری کاملاً متفاوت است و این تنها درسی است که باید هر روز برای مطالعه آن وقت بگذارید و تا آنجا که زمان اجازه می دهد آن را مرور کنید. اگر موافق باشید ، ما هر مرحله از یادگیری اصول زیست شناسی را با هم مرور می کنیم و نکاتی را که باید در هر مرحله در نظر بگیرید یادآوری می کنیم.

 

قبل از کلاس
فرض کنید قرار است معلمی درس جدیدی را شروع کند. مهمترین کار این است که مطالب جدید را از کتاب درسی بخوانید و به مدت محدود حدود 20 دقیقه قبل از تدریس معلم بخوانید. این خواندن باعث نمی شود که بتوانید همزمان به تست های آن درس پاسخ دهید. این پیش خوانی به شما کمک می کند تا وقتی معلم مشغول تدریس است غریبه نباشید و از کل ماجرا آگاه باشید و مطمئن باشید که این می تواند خبر خوبی برای شما باشد و به شما در ادامه کار فوق العاده کمک خواهد کرد. این پیش خوانی را می توانید شب قبل از تدریس معلم خود یا همان روز قبل از رسیدن به کلاس انجام دهید.

خود کلاس
پس از پیش مطالعه ، باید در کلاس حضور داشته باشید تا بتوانید از آموزش معلم در مورد فصل جدید بهره مند شوید. این مهمترین قسمت یادگیری زیست شناسی است. زیست شناسی موضوعی است که شما ابتدا باید مراحل آن را یاد بگیرید و با خواندن کتاب درسی در خانه این روند بسیار دشوار خواهد بود. اما توصیه من این است که کلاس را برای همه دروس ، به ویژه زیست شناسی جدی بگیرید و سعی کنید موضوع را در همان جا یاد بگیرید و اجازه ندهید مانع آن شود. از این به بعد می خواهم حضوری فعال در کلاس داشته باشید و اگر بخشی از مقاله برای شما مبهم بود ، حتماً از منشی بخواهید که دوباره آن را برای شما توضیح دهد تا بتوانید خلاصه داستان را پیدا کنید.

این جایی است که ترکیبی از خواندن مطالب قبل از کلاس و حضور فعال در جلسه تدریس معلم می تواند هر موضوع را برای شما دور هم جمع کند. این ترکیب را حتما امتحان کنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی