سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
امروزه شاید بیش از هر چیزی در جهان به بیماری کرونا و تاثیرات منفی آن پرداخته می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات این بیماری در سطح جهان و به ویژه در کشور ایران متوجه بخش آموزش می شود.
اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
به گزارش افکارنیوز، امروزه شاید بیش از هر چیزی در جهان به بیماری کرونا و تاثیرات منفی آن پرداخته می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات  این بیماری در سطح جهان و به ویژه در کشور ایران متوجه بخش آموزش می شود. به دلیل عدم برگزاری کلاس های درس و نبود امکانات و زیرساخت های کافی برای آموزش های مجازی در کشور یکی از مهمترین نگرانی های والدین در این دوران نحوه تحصیل و آموزش فرزندانشان است. هر چند آموزش برای تمامی مقاطع دچار اختلال و مشکل شده ولی می توان بیشترین صدمه را به دانش آموزان ابتدایی نسبت داد چون این دانش آموزان در ابتدای مسیر آموزش خود هستند و اگر از همین ابتدا یادگیری مناسبی نداشته باشند دچار مشکل های عمده ای درمسیر تحصیل و آینده آموزشی خود خواهند شد. ”خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج“ مصداق عالی برای بیان این موضوع است.

امروز به شما یکی از بهترین راهکارهای آموزش دروس ابتدایی یعنی آموزش با موسسه اجی مجی را معرفی خواهیم کرد که با کمک آن از بابت آموزش دروس ابتدایی از پایه اول دبستان تا ششم آسوده خاطر خواهید شد. حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا یک هدیه به ارزش 000/200 تومان را نیز به صورت رایگان از اجی مجی دریافت کنید.

چرا باید آموزش دروس ابتدایی را جدی بگیریم
همانطور که قبلا اشاره شد آموزش ابتدایی یکی از پراهمیت ترین پایه های آموزشی است که اگر در روند آن خللی ایجاد شود سبب ایجاد آسیب های جبران ناپذیری به روند آموزش دانش آموز در این سطح و حتی در سطح های بالاتر می شود.

البته بایستی به این موضوع نیز اشاره کرد که تفاوت چندانی مابین پایه اول و ششم ابتدایی نباید قائل شد زیرا دروس پایه ابتدایی زنجیروار به یکدیگر مرتب اند و آموزش هر درس در پابه قبل لازمه ادامه آموزش در پایه های بعدی است و هرگونه کوتاهی و عدم توجه به امر آموزش در هر پایه سبب ایجاد مشکل های فراوانی در زمینه یادگیری می گردد. علل خصوص دروس تاثیر گذاری همچون ریاضی و علوم که از منابع مهم و اساسی آموزش بوده و تا پایان راه آموزش همراه دانش آموز خواهد بود. 

همین مشکلات عدم یادگیری را در دوران کنکور به راحتی می توان مشاهده کرد که حدود نیمی از داوطلبان کنکوردر دروس مهمی همچون  ریاضی درصد منفی را کسب می کنند. می‌توان گفت که فردی که درصد صفر در درسی کسب می‌کند به این معنی است که آن را آموزش ندیده و فردی که درصد منفی کسب می‌کند به این معنی است که آن درس را اشتباه آموزش دیده است...

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویر سازی
امروزه آموزش جهانی با تصویر سازی، انیمیشن و نقشه راه و بر مبنای تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. خوشبختانه در سال های اخیر آموزش در ایران هم به همین سمت و سو حرکت کرده و کم کم آموزش با روش های سنتی و با استفاده از روش های قدیمی جای خود را به همین آموزش های جهانی می دهد. هدف از آموزش در قالب داستان، قصه و انیمیشن بالا بردن کیفیت و همچنین لذت بخش تر کردن آموزش علل الخصوص در پایه های ابتدایی است.

با این شیوه دیگر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که آموزش با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این امر سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود.

تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد موسسه اجی مجی است.

معرفی موسسه اجی مجی به عنوان بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
در واقع اسم موسسه اجی مجی از دو عروسک اجی مجی گرفته شد که در آموزش های این موسسه نقش دانش آموزان را اجرا می کنند. در تدریس های این موسسه علاوه بر دو عروسک اجی مجی از اساتید بنام کشور در زمینه آموزش ابتدایی استفاده شده است.

موسسه اجی مجی این امکان را می دهد که در این ایام کرونا دانش آموزان بدون این که در کلاس های درس شرکت کنند از آموزش هایی با کیفیت بالا و براساس معیارهای آموزش جهانی برخوردار شوند در این موسسه برای اولین بار در آموزش دروس از بهترین تکنولوژی های روز جهان از جمله AR، VR و 3D استفاده شده است.

در آموزش های این موسسه آموزش بر اساس روانششناسی آموزش بوده و علاوه بر پوشش کامل و جامع خط به خط کتاب درسی سعی شده آداب و روش های زندی هم به دانش آموزان آموزش داده شود.

اما مجموعه اجی و مجی چه خصوصیاتی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟
مهمترین خصوصیت مجموعه اجی و مجی آموزش شهودی و با انیمیشن می باشد. کاری که حرف آخر نیز آن را به خوبی انجام داده است. در واقع در این موسسه برای آموزش دروس از داستان ها و قصه ها استفاده می شود و دیگر نیاز نیست که دانش آموز محیط جنگل یا آزمایشگاه و ... را تصور نماید چرا که با روش های روز دنبا این مکان ها و محیط ها بصورت 3 بعدی طراحی شده و دانش آموز در قالب یک داستان با این مکان یا مبحث مورد نظر آشنا می شود. دانش آموز به نحوی غرق داستان می شود که بدون آنکه خود متوجه شود سنگین ترین مطالب درسی را به آسانی می آموزد.

اجی مجی دو خواهر و برادر عروسکی هستند که در این موسسه نقش دو دانش آموز را ایفا می کنند که در واقع نماینده دانش آموزان هستند که اجری نقش دانش آموز خجالتی و مجی نقش دانش آموز پرشور را ایفا می کند. تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز شکل بگیرد توسط اجی مجی از استاد سوال میشود که این امر به درک بهتر مطالب کمک می کند.

. باید خاطرنشان شویم که در اجی مجی از بهترین روانشناسان کشور برای سناریو نویسی استفاده شده است و برای عروسک گردانی هم از حدود 20 نفر استفاده شده است. همچین در هر پایه از مدرسین زبده کشوری استفاده شده است. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات اجی مجی در انتهای این مقاله با شماره های مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید.

معلم های موسسه اجی مجی چه کسانی هستند؟
همانطور که قبلا هم گفته شد برای آموزش دروس از دروس زبده کشوری استفاده شده است تا دانش آموزان بتوانند از آموزشی جامع و کامل و بر اساس تکنولوژی های روز دنیا  استفاده کنند. برای تدریس دروس پایه اول ابتدایی از خانم مینا قجر استفاده شده است. ایشان دارای 10 سال سابقه تدریس در پایه اول ابتدایی هستند که همواره حضور پررنگی در جشنواره های استانی و کشوری بعنوان معلم و داور داشته اند. تدریس این پایه که بی شک مهم ترین پایه ابتدایی نیز تلقی می شود بصورت کاملا روان و داستانی است که برای اولین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و جامع کل کتاب صورت گرفته است.

برای تدریس پایه دوم ابتدایی از خانم نرجس نوربخش استفاده شده که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند که شاید بسیاری از شما از طریق فضای مجازی با آموزش های ایشان آشنایی داشته باشید. خانم نرجس نوربخش تمام دوره های روانشناسی را گذرانده و به خوبی با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشناست همین امر سبب شده تا آموزش های ایشان بر اساس همین اختلالات صورت گیرد تا دانش آموز به راحتی مطالب را یاد بگیرد. ایشان بارها و بارها از داستان های مختلف استفاده می کنند که سبب می شود دانش آموز بدون آن که متوجه شود مراحل آموزش را با لذت و علاقه طی می کند. خانم نوربخش علاوه بر تدریس دروس سعی به آموزش آداب زندگی و آموزش کنترل خشم را دارد.

2

برای تدریس پایه سوم ابتدایی از خانم ریحانه رضایی استفاده شده است.

این پایه بعلت این که کم کم دانش آموزان از مرحله آموزش مقدماتی خارج می شوند و وارد مباحث مهم و کاربردی همچون جدول ضرب می شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خانم رضایی مدرس جوان و پر انرژی سال سوم سعی کرده اند تمام  تدریس ها رو در دل داستان ها انجام دهند برای اولین بار در این مجموعه از کارتون آموزشی شهر ماهی ها استفاده شده است که تاثیر بسزایی را در روند آموزش دانش آموزان دارد. برای تمام بخش های تدریس سناریو های شاد و جذاب در نظر گرفته شده است تا دانش آموز بتواند بدون خستگی و با لذت مباحث را بیاموزد.

برای تدریس پایه چهارم ابتدایی از خانم فرزانه صدیقی استفاده شده است. ایشان نیز مانند سایر مدرسین این موسسه از معلمین بنام و نمونه کشوری هستند. از ویژگی های تدریس ایشان میتوان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصوری و متحرک، استفاده از سناریو های مختلف با کمک اجی مجی، تدریس در سطح ها و هوش های مختلف، حل همه دغدغه های درس ریاضی و همچنین استفاده از قطار اعداد برای آموزش ریاضی اشاره کرد. همچنین استفاده از شعرسازی و داستان سرایی متعدد در کنار آموزش شهودی از ویژگی های مهم است که جذابیت یادگیری این پایه را چندین برابر کرده است.

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین تعداد دروس بیشتر از سال های قبل است از چند معلم برا آموزش استفاده شده است که همچون سایر مدرسین این موسسه دارای رزمه کاری پربار و سایقه درخشانی در امر آموزش هستند. تدریس کتاب اجتماعی و هدیه های آسمان توسط خانم مریم احمدپور انجام شده است. شاید این دروس در نگاه اول دروس بسیار آسانی تلقی شوند ولی با دقت در مورد هر یک از این دروس بخوبی مشخص می شود این دروس از درس های حفظی تلقی می شوند و نقش مدرس در علاقمند کردن دانش آموزان به این دروس بسیار مهم و غیر قابل انکار است. برای اولین بار در این پایه دروس متنی و حافظه ای با داستان و انیمیشن صورت گرفته است که سبب جذاب تر شدن آموزش و اشتیاق دانش آموز برای یادگیری شده است.

تدریس ریاضی پایه پنجم توسط خانم نیلوفر قهرمانی انجام شده است. هدف اصلی خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با درس ریاضیو آموزش ریاضی به شکل داستانی و جذاب هست به نحوی که دانش آموز از آموزش ریاضی لذت ببرد. ویژگی های تدریس ایشان را می توان  آموزش ریاضی با خنده، روی خوش، خلاق و سرزنده دانست.

تدریس علوم پایه پنجم که یکی از دشوارترن دروس اینپایه است توسط زهرا بلیوند انجام شده است. از ویژگی های تدریس خانم بلیوند می توان به دوری از آموزش مطالب زائد، آموزش کامل و حتی فراتر از کتاب همچنین استفاده از تمام حواس بچه ها اشاره کرد. در این آموزش سعی شده  مهارت های اجتماعی نیز آموزش داده شود همچنین شیطنت های عروسک مجی تداعی گر محیط کلاس درس باشد.

تدریس فارسی سال پنجم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید نمونه کشوری هستند که شاگر قیصر امین پور نیز بوده اند. هدف خانم دمیرچلی آموزش ادبیات با داستان های تصویری و بر اساس روانشناسی یادگیری و متناسب با روش های آموزش روز دنیاست به طوری که سبب افزایش لذت یادگیری و کاهش زحمت  درس خواندن شوند.

دروس سال ششم ابتدایی نیز توسط چندین مدرس تدریس می شودکه تدریس دروس مطالعات اجتماعی و علوم شش را خانم مریم احمدی، ریاضی خانم قهرمانی و فارسی ششم را ختم دمیرچلی برعهده دارند.

جهت استفاده از نمونه تدریس های اجی مجی میتوانید به سایت مرکزی موسسه اجی مجی ajjimajji.org مراجعه کنید.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان
موسسه اجی مجی برای دانش آموزان پایه ابتدایی یک شگفتانه بسیار ویژه یعنی دریافت 20 درصد کل دروس هر پایه بصورت رایگان در نظر گرفته است که این محصول شامل قسمت های مختلفی از هر درس برای آموزش بهتر دانش آموزان با روش های جهانی و آشنایی با شیوه و روش تدریس دروس در موسسه اجی مجی است که می تواند کمک شایانی در درک و یادگیری دروس ابتدایی داشته باشد. درضمن برای آشنایی کامل با دروس اجی مجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه کنید و از تخفیف فوق العاده محصولات نیز بهره ببرید. همچین برای دریافت این محصول ویژه به صورت رایگان کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

 3

از ویژگی های بارز این موسسه می توان به داشتن مشاوران و کارشناسان تحصیلی اشاره کرد که می توانند نقش مهم و غیر قابل انکاری را در پیشرفت دانش آموز شما ایفا کنند.

اگر می خواهید دانش آموزتان بهترین مسیر آموزشی را در پیش بگیرد، با کارشناسان و مشاورین تحصیلی موسسه اجی مجی تماس بگیرید:

برای دریافت محصولات اجی مجی  با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

021-66572045

021-66572046

021-66058258

021-66017397

 

اجی مجی حرف آخر

  • ۹۹/۰۷/۳۰
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی