سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در اولین مرحله ممکن است با شنیدن نام 1000 ساعت دچار دلهره شوید که چقدر زیاد است و چه کسی میتواند 1000 ساعت درس بخواند. 1000 ساعت یعنی چقدر ؟ اما فقط منبع کار شما را راه نمی اندازد بلکه باید نحوه ی استفاده از منابع و دی وی دی های حرف آخر را هم بلد باشید ، اینجاست که برنامه 1000 ساعته حرف آخر وارد عمل میشود. بسیار خب دوستان خوبم این هم از معرفی برنامه 1000 ساعته حرف آخر امیدوارم که لذت برده باشید. برنامه هزار ساعته حرف اخر به حدی قوی میباشد که بزرگترین بانک تست هم محسوب میشود و شما را حتی از کتاب تست هم بی نیاز میکند. همه ی ما میدانیم کسی که دنبال رسیدن به دندان پزشکی ، داروسازی یا پزشکی میباشد باید روزانه حراقل 12 ساعت مطالعه داشته باشد. بعد از مطالعه این مقاله حتما صفحه مشاوران ارشد موسسه حرف آخر را بخوانید تا با یکی از مشاورین ارشد اشنا شوید. با این برنامه خیالتان راحت است که در هر شرایطی اگر نتوانستید روزی درس بخوانید ، عقب نمی افتید.

به همین دلیل داوطلبان به دنبال افراد متفرقه می روند که از آنها برنامه بگیرند و در آخر هم با صرف هزینه فراوان به نتیجه مطلوب خود نمی رسند. در این ویدیو با شاهکار استاد پیمان کامیار آشنا خواهید شد. در این ویدیو معرفی عربی حرف آخر را خواهید دید که انقلابی در آموزش عربی کنکور است. حال این موضوع را وارد برنامه هزار ساعته حرف اخر کنیم. برنامه هزار ساعته رایگان می بهترین مدرس شیمی باشد؟ برنامه هزار ساعته از آنجا که به یک قطار شبیه است و ساعت مطالعه شما همان سرعت قطار است به برنامه قطاری حرف اخر نیز معروف است که مسیر برای شما تعین شده است. در یک روز شما 6 ساعت مطالعه میکنید پس قطار با سرعت کمتری و آهسته تر حرکت میکند. دوستانی که تمایل دارند در این طرح ثبت نام کنند و صفر تا صد آموزش کل کنکور را با حل بیشتر از 7 هزار تست و 10 دوره مرور در 4 ماه با منابع حرف آخر به پایان برسانند همین الان فرم زیر را پر کنید تا سریعا با شما تماس بگیریم.

اگر به دنبال دانستن رازهایی مهم در رابطه با برنامه 4 ماهه حرف آخر میباشید همین الان این وویس را گوش دهید. ویدیو بالا را مشاهده کنید تا با قدرت این محصول بینظیر بهترین مدرس شیمی آشنا شوید. این باکس ها برای هر درس جداگانه آماده شده است و بهم گره خورده اند و چیزی شبیه یک قطار را به وجود می آورند. از هر 10 ساعت حدود 4 ساعت آموزش است و 6 ساعت تست و حل تمرین . اما هر تستی را هم نباید زد و هر آزمونی را نباید حل کرد. مبحث اول نامگذاری ترکیبات شیمی و مبحث دوم هم رسم ساختار لوویس . اما زمان آموزش سرسم ساختار لوویس با تمرین و حل تست 1 ساعت و نیم است و در باکس مربوط به آن شما باید 2 ساعت و 20 دقیقه این مبحث را مطالعه کنید. دو ماه و 10 روز مطالعه جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور برای پزشکی. یعنی داوطلبی که روزانه میانگین 10 ساعت مطالعه داشته باشد (که اگر به دنبال رسیدن به هدف های بالا باشد 100 درصد این ساعت مطالعه را خواهد داشت و حتی بیشتر از آن) می تواند در سه ماه و 10 روز پرونده کنکور خود را ببندد.

برنامه هزار ساعته حرف آخر از سه بخش تشکیل شده است. مثلا در فیزیک دوازدهم حرف آخر فصل 1 سینماتیک (نظام قدیما ناراحت نشید منظور همون فصل 1 فیزیک چهارم خودمونه) از بس که به فرمول یاد میدهند برای این فصل زده میشویم و حس خواندن آن را نداریم و حتی موسسه ی آقای X این فصل که سه سؤال در کنکور را به خود اختصاص میدهد در 40 ساعت تدریس کرده است. در گام اول به شما منابع آموزشی داده میشود که با استفاده از آن ها آموزش را شروع میکنید. برنامه هزار ساعته نظام جدید حرف آخر و همچنین نظام قدیم میتواند تاثیر فراوانی در سرنوشت کنکور شما داشته باشد. چه برنامه ای می تونه منو موفق کنه! واقعا یعنی با برنامه هزار ساعته حرف آخر یا برنامه 4 ماهه حرف آخر می توانیم در 4 ماه کل کنکور موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور را بخوانیم؟ مثلا مبحث دنباله ی هندسی را در نظر بگیرید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی