سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خب بعد از تمام کردن برنامه هزار ساعته حرف آخر فقط به مرور تمرین و تست زنی میپردازید و آنقدر باید تست حل کنید که بعضی از تست ها را وقتی دیدید با چشم بتوانید آن ها را بزنید. برنامه 1000 ساعته حرف آخر متشکل از آموزش ، تست و آزمون است و تمامی این موارد در 1000 ساعت در اختیار شما قرار میگیرد. این مبحث کلا در حدود یک ساعت با حل تست تدریس شده است. اصلا خوب نخوندم و نمیدونم تو این مدت چیکار رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور کنم! برنامه خوب مکمل یک منبع خوب می جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور باشد. اما سؤال اینجاست شما یک ساعت کامل پشت لپتاچ بنشینید این مبحث تمام میشود؟ به شما یک الگو آموزش میدهیم و با استفاده از همان الگو کل تست های آن مبحث را بدون هیچ نکته ی دیگری برای شما حل بودجه بندی عربی کنکور میکنیم. همه ما از منابع متعددی تا الان استفاده کرده ایم ولی کدام موسسه کنار منبع به شما نحوه استفاده از آن را یاد می دهد و برنامه را در اختیار داوطلبان قرار میدهد؟

منظور از بررسی این است که هر کدام از مباحث چند اسلاید است ، در چه مدت زمانی تدریس شده است ، چند تست در این مبحث حل میشود و شماره ی اسلاید ها را هم برای شما خواهند نوشت. اما در روز دیگری شما 12 ساعت مطالعه میکنید پس قطار با سرعت بالاتری حرکت میکند و سریع تر به مقصد میرسید. مشاوره رتبه برتر حرف اخر در مورد برنامه 4 ماهه حرف آخر رازهایی برملا میکند! ما هم به فکر داوطلبان بوده ایم و 20 روز را اضافه در نظر گرفته ایم و روزهایی که حس درس خواندن ندارند یا کلا مشکلی برایشان پیش می آید و نمی توانند بخوانند بیست روز را برای جبران گذاشتیم و به آن می گوییم برنامه 4 ماهه حرف آخر. در این بین داوطلبان نظام قدیم نیز بی بهره نماندند و برای آن ها لینک دانلود برنامه 6040 حرف اخر را نیز قرار داده ایم که میتوانند به صورت رایگان دانلود کنند.

اصلا بگذارید از همان لفظ برنامه قطاری حرف آخر استفاده کنیم در اینجا ؛ این برنامه واگنی است. بله. مخصوص همه درس ها هست و به صورت تکی هم مورد استفاده قرار می گیرد. در معرفی فیزیک حرف آخر شما نحوه تدریس و تعداد تست فوق العاده ای که در این پکیج برای شما قرار داده شده است را میبینید. پس زمان تدریس هر مبحث با درجه سختی آن در باکس ها رعایت شده و قرار نیست کل سال شما فقط هرروز 3 ساعت زیست یا درس دیگری بخوانید. یا از حدودا نصف سؤالات شیمی از بخش مسائل طرح میشود ، ما کل مسائل را فقط با 3 الگو به شما یاد میدهیم در 20 ساعت که حدود 9 ساعت به آموزش اختصاص دارد و کل تست های 10 سال اخیر هم در همین 20 ساعت حل میشود.برای مطالعه تک تک محصولات حرف آخر و مشاهده نمونه تدریس ها به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید. پس در باکس مربوط به این مبحث شما باید 1 ساعت وقت بگذارید. این موضوع را مشاورین ما در موسسه کامل به دانش آموز یاد خواهند داد که بعد از اتمام برنامه هزار ساعته حرف آخر باید چه تست هایی را و چگونه حل نحوه برنامه ریزی کنکور کند.

برنامه هزار ساعته برای همه درس ها می باشد؟ مثلا در درس شیمی دو مبحث انتخاب میکنیم . بدون حاشیه به سراغ برنامه 1000 ساعته حرف آخر می رویم و ویژگی های آن را بررسی می کنیم تا با نسل جدیدی از آموزش آشنا شوید که هر چیزی برای رتبه شدن لازم دارید در اختیار شما قرار میدهد. از این رو به برنامه 1000 ساعته حرف آخر برنامه قطاری حرف آخر هم میگویند. خوبی برنامه حرف آخر به همین دلیل است که ترتیب خواندن مباحث را به شما میگویند. الان چطور بازهم از نظر شما زمان زیادی است؟ در گام بعدی متناسب با هر زمان تدریس هر مبحث باکس بندی میشود و در باکس هایی در اختیار شما قرار میگیرند. گام سوم در برنامه هزار ساعته حرف آخر چیست؟ برنامه هزار ساعته را از کجا تهیه کنیم؟ قبل از ادامه این مطلب به شما پروژه ای را معرفی میکنیم که 100 روزه پرونده کل کنکور را ببندید. فایل بالا مربوط به برنامه 4 ماهه حرف آخر برای کنکور 1400 میباشد و جدیدترین برنامه ارائه شده از سوی حرف آخر برای دانش آموزان میباشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی