سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برای ارتباط با من و پرسش سوالات از طریق کامنت اقدام کنید و نظرات خود را در رابطه با سایر مباحث ریاضی و همچنین مقالاتی که مایلید در آینده برایتان قرار دهم بنویسید. اشاره کرد که باز هم میتوانید در تصویر بالا همه این مباحث را مشاهده کنید. چون در ادامه به شما کامل پر تست ترین فصل های ریاضی کنکور را معرفی خواهیم کرد. فقط مطالعه مباحث پر تست ریاضی کنکور عاقلانه است؟ این مبحث مثلثات است که 3 تست قطعی از کنکور را به رتبه لازم برای قبولی در پزشکی خود اختصاص میدهد. به طور کلی نه تنها فصل های مهم ریاضی کنکور بلکه کل فصل های ریاضی کنکور را به دو دسته تقسیم میکنیم که در تصویر بالا میتوانید دسته بندی کامل آن ها را مشاهده کنید. برای شما یک خبر خوب داریم؛ نه تنها درمورد درس ریاضی بلکه در مورد تمامی دروس به شما کمک خواهیم کرد که در 4 ماه بتوانید کل دروس کنکور خود را تمام کنید و بیش از 7 هزار تست نیز حل کنید و بارها مرور کنید بدون در نظر گرفتن سطح و پایه ای که رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید. اما به یاد داشته باشید اگ داوطلب کنکور 99 هستید با توجه به حذفیات کنکور 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا واقعا بودجه بندی دقیقی از ریاضی کنکور تجربی و سوالات آن در دسترس نیست اما چند مبحث که طرح سوال از آن ها در کنکور قطعی است را همین جا به عنوان مباحث مهم ریاضی کنکور تجربی معرفی خواهیم مشاوران موسسه حرف آخر کرد.

در این پروژه شما در دو ماه یا همان 60 روز آموزش کامل را برای دروس خود دریافت خواهید کرد و در 40 روز 20 آزمون شبیه ساز کنکور حل خواهید کرد که کاملا مشابه کنکور است و در عین حال در کنار هر آزمون شما یک بار کل دروس را مرور خواهید کرد. آقای مشاور من برنامه هزار ساعته حرف آخر را در 200 روز تمام کردم ؛ بعد از آن باید چکاری انجام دهم؟ فرض کنید شما روزی 10 ساعت درس میخوانید ، اگر فقط روزانه 10 ساعت درس بخوانید در 100 روز میشود هزار ساعت؛ بازهم احساس میکنید زیاد است؟ جالب بود نه؟ حال میتوانید متوجه شوید که نباید برای ریاضی فصل های پر تست یا فصل های مهم را فقط بخوانید اما باز داوطلبانی را مد نظر قرار میدهیم که زمان کمی دارند و ناچار هستند که مبحثی بخوانند و فط مباحث مهم ریاضی کنکور را مطالعه کنند. پر تست ترین فصل های ریاضی کنکور و در عین حال آسان ترین فصل های ریاضی کنکور که با خواندن آن ها به راحتی میتوانید به درصد ایده آلی دست موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور پیدا کنید. این مباحث را میتوان مباحث آسان ریاضی کنکور نیز نامید که داوطلب تنها با خواندن آن ها میتواند به درصد ایده آل خود برسد.

مثلا داوطلب در بحث کاربرد مشتق میداند که حتما باید تعین علامت را را بلد باشد و داوطلبی که حل نامعادله بلد نباشد نمیتواند به سوالات این بخش از درس ریاضی پاسخ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دهد. درس زیست شناسی حرف آخر محصولی که یک بار استفاده از آن به منزله 4 بار مرور کل زیست است. اما خبر خوب برای داوطلبان حرف آخر. اما در عنوان اصلی ما به شما قل معرفی 7 مبحث را داده بودیم که مبحث هفتم را از بین مباحث زنجیروار انتخاب میکنیم و اولین مبحثی که برای خود مباحث زنجیر وار باید خوانده شود و برای مطالعه آن پیش نیازی لازم نیست. مطمئنا وقتی کلید واژه مهمترین فصل های ریاضی کنکور را جستجو کرده اید از دو حالت خارج نیست. دوستان خوبم این هم از وعده ما برای معرفی آسانترین فصل های ریاضی کنکور و پر تست ترین فصل های ریاضی کنکور. اشتباه اصلی در خواندن این مباحث توجه به بودجه بندی آن هاست که آن ها را به عنوان یکی از فصل های پر تست ریاضی یا فصل های پر اهمیت ریاضی کنکور مطالعه کنیم.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی