سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

سوم ابتدایی

نکات آموزشی دانش آموزان سوم ابتدایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

من شایان مامندی به عنوان مشاور ، دارای تجربه چندین ساله در زمینه کنکور و رتبه برتر کنکور امروز در سایت حرف اخر به صورت کامل مهم ترین فصل های ریاضی کنکور و مباحث آسان ریاضی کنکور را به شما معرفی خواهم کرد و علاوه بر آن در ادامه دوستانی که با ریاضی رابطه خوبی ندارند ولی هدف آن ها پزشکی میباشد با یک ترفند اساسی میتوانم کل ریاضی کنکور را در کمتر از دو ماه برای آن ها ببندم بدون آن که مشکلی با تست زنی داشته باشند. به افرادی به نام مشاور مراجعه خواهد شد که بتوانند مباحث مهم را برای آن ها مشخص کند. معرفی میکنم؛ با بودجه بندی سوالات ریاضی کنکور آشنا شوید اما خواهشا فریب این بودجه بندی را نخورید و مهمترین فصل های ریاضی کنکور را طبق آن انتخااااااب موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور نکنید. اما یک مبحث دیگر را هم در گوشی به شما معرفی میکنیم که مطالعه آن شاید دو ساعت طول بکشد و آن هم مبحث لگاریتم است که در نهایت ناباوری در سال 98، دو سوال از بوده بندی ریاضی را به خود اختصاص داد.

در قسمت های قبلی و مقاله بهتری دی وی دی ریاضی کنکور به شما منبعی را معرفی کردیم که به کامل ترین نحو ممکن تمامی پیش نیاز های درس ریاضی را آموزش داده است. حالت اول اینکه مدت زمان کمی تا کنکور باقی مانده و آنطور که باید ریاضی را نخوانده اید و الان به دنبال مباحث آسان ریاضی کنکور هستید که به کمک آن ها به یک درصد ایده آل و مناسب دست پیدا کنید. دسته اول مباحث مستقل ریاضیات کنکور که هیچ پیش نیازی برای خواندن آن ها نیاز نیست و داوطلب تنها با مطالعه آن ها به صورت تنها میتواند به درصد مربوط به آن مبحث از ریاضی دست پیدا کند. این داوطلب باید کدام یک از مهمترین مباحث ریاضی کنکور تجربی را مطالعه کنید تا بتواند به یک درصد راضی کننده دست پیدا کند؟ در بالا یک اشاره کوچک به مباحث زنجیروار ریاضی شد که بسیار ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و حتما باید برای مطالعه آن ها به ترتیب پیش رفت که در تصویر بالا ترتیب مطالعه این مطالب را مشاهده میکنید.

با توضیحات بالا اهمیت ریاضی را درک کرده اید؟ در قسمت های بالاتر به تقسیم مباحث ریاضی پرداختیم و میدانیم با خواندن فصل های مستقل بدون نیاز به رعایت پیش نیاز میتوانیم درصد مربوط به آن ها را کسب کنیم. درس ریاضی در کنکور تجربی ضریب 6 را دارد و درس زیست شناسی ضریب 12. با وجود این به شما ثابت خواهم کرد ریاضی از زیست خیلی مهم تر و تاثیر گذار تر است. ویدیو بالا را ببینید در یک دقیقه برای شما این موضوع را ثابت کرده روش تست زنی ریاضی کنکور ام. با مشاهده ویدیو بالا میتوانید متوجه شوید مبحثی خواندن ریاضی و مطالعه مباحث پر تست عاقلانه است یا نه. با این روش که در ادامه خواهید فهمید برای یادگیری و رسیدن به درصد بالا از ریاضی کافی است برروی چهار عمل ریاضی مسلط باشید و دیگر نیازی به خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور یا مهمترین فصل های ریاضی کنکور نیست بلکه هر تستی از هر فصلی را میتوانید راحت تر از آب خوردن حل کنید.

مباحث بالا 12 سوال از بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی را به خود اختصاص میدهد که به شدت به شما کمک خواهد کرد در کسب درصد خوب در درس ریاضی کنکور. وویسی که در ادامه برای شما گذاشته ام را حتما حتما گوش دهید که به شدت در افزایش درصد ریاضی برایتان موثر خواهد بود حتی اگر در درس ریاضی بدترین عملکرد را جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور داشته باشید. اصلا فکر نمیکنید و کسب یک درصد متوسط با خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور شما را به هدفتان میرساند. اما یک خبر خوب برای دوستانی که به اصطلاح حس و حال خواندن متن را نداند؛ ویدیو تصویری همین مقاله نیز آماده شده است و به صورت مفصل همه چیز توضیح داده شده است و نکاتی که به شدت برای شما مفید هستند همراه با سورپرایز ویژه ای که شما را شگفت زده خواهد کرد. ویدیو مباحث پر تست ریاضی کنکور را همین الان بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور مشاهده کنید. دسته دوم از مباحث ریاضی کنکور مباحثی هستند که مانند یک زنجیر به یک دیگر ارتباط دارند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سوم ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی